به شما توصیه درمان موثر برای درمان نفریت لوپوس من
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

به شما توصیه درمان موثر برای درمان نفریت لوپوس من

درمان موثر توصیه خواهد کرد برای درمان نفریت لوپوس LúpicaNefrítis یک نوع بیماری کلیوی ناشی از SLE (لوپوس اریتماتوی سیستمیک) است، و یک بیماری خود ایمنی است که حمله کلیه ها است. زمانی که مردم به نفریت لوپوسی رنج می برند، آنها را توسعه به تدریج در نارسایی کلیوی بدون درمان موثر است. پس از آن درمان بسیار مهم برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است. درمانهای رایج برای درمان نفریت لوپوس پس چه هستند؟

در اینجا برخی از پیشنهادات از درمان توصیه می شود توسط دکتر در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang؟

1. سلول های بنیادی

این یک درمان سیستمیک با ترکیب مواد دارویی معالجه و گیاهان غربی است، و می تواند به شش مرحله تقسیم می شود: تشخیص ایمونولوژیک، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن، اختلال ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی، حفاظت ایمنی. از طریق یک درمان سیستمیک، که می تواند کمک تنظیم سیستم ایمنی بدن از نفریت لوپوس و پیشگیری از عفونت های جدید و یا التهاب در کلیه. همچنین می تواند کمپلکسهای ایمنی از بین بردن خارج، که می تواند کلیه محافظت و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

2. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان خارجی و پایه گیاهی است، و بسیاری از داروهای چینی منحصر به فرد و خاص مورد استفاده در این درمان، که طبیعی تر و باعث عوارض جانبی در بیماران وجود دارد. Osmotherapy می تواند رگ های خونی گشاد و بهبود گردش خون، از بین بردن مواد زائد و سموم و پاک کردن خون، افزایش حجم خون به کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتر، و سپس شما می توانید کمک به سلول های تعمیر مشکلات کلیوی و بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس. این می تواند کمک کند و یا حتی جلوگیری از پیشرفت آن است.

3.Terapia همراه

این یک تلاش جدید از نفریت لوپوس است، و اثرات بر روی بیماران نشان داد. با استفاده از سلول های بنیادی مزانشیمی، که ممکن است پاسخ ایمنی در بدن تاثیر می گذارد و اجازه دهید صدمه به کلیه ها. پس از آن یک وعده جدید برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است.

بالاتر از درمان توصیه می شود در حال حاضر برای نفریت لوپوس می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید در روش های زیر:

- پست الکترونیک: sjzhospitalrenal@hotmail.com

- واتساپ: +8615732170898

- ترک یک پیام زیر

- مشورت دکتر آنلاین خود را، این برنامه رایگان





:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: